Tiekimo grandinė dažnai tapatinama su logistika, tačiau logistika yra tik vienas tiekimo grandinės elementų. Šiandienos skaitmenines sistemas gali naudoti visos šalys, dalyvaujančios kuriant produktus ar paslaugas, vykdant užsakymus ir sekdamos informaciją, įskaitant tiekėjus, gamintojus, didmenininkus, mažmenininkus ir transporto bei logistikos subjektus.
Tiekimo grandinės operacijos apima užsakymus, produkto gyvavimo ciklo valdymą, tiekimo grandinės planavimą (įskaitant atsargų planavimą ir įmonės išteklių bei gamybos linijų priežiūrą), logistiką (įskaitant transportavimą ir parko valdymą) ir užsakymų valdymą. Tiekimo grandinės valdymas taip pat gali apimti veiklą, susijusią su pasauline prekyba, įskaitant pasaulinių tiekėjų ir tarptautinių gamybos procesų valdymą.
Gyvename nuolatinės technologijų plėtros ir sparčiai besikeičiančių klientų lūkesčių eroje. Šiandienos geriausios tiekimo grandinės valdymo strategijos reikalauja įdiegti paklausa pagrįstą veiklos modelį, kuris galėtų sėkmingai sujungti žmones, procesus ir technologijas, kad prekės ir paslaugos būtų pristatytos išskirtiniu greičiu ir tikslumu.
Tiekimo grandinės valdymas ir procesų automatizavimas tapo įmonės pagrindas, dabar tai kaip niekad svarbi funkcija ir lemia verslo sėkmę. Laimės įmonės, kurios gali efektyviai valdyti savo tiekimo grandinę, kad prisitaikytų prie kintančios, nuo technologijų priklausomos verslo aplinkos.
Duomenų rinkimas ir valdymas
Tiekimo grandinė kiekvienais metais tampa vis sudėtingesnė, todėl labai svarbu tinkamai valdyti informaciją, kuri leidžia priimti gerus verslo sprendimus.
Šiuolaikinės dirbtiniu intelektu pagrįstos sistemos leidžia vienoje vietoje kaupti visus duomenis, taip pat realiu laiku stebėti, kaip keičiasi konkrečios reikšmės. Specializuotų jutiklių naudojimas leidžia, pavyzdžiui, numatyti konkrečių prekių vėlavimą ir atvykimo laiką.
Tačiau esminį vaidmenį atlieka tai, kad dirbtinio intelekto valdoma programa surinktus duomenis analizuoja daug greičiau nei žmogus. Taip darbuotojai gali greičiau priimti sprendimus ir sutelkti dėmesį į veiklą, kuriai reikalingas jų kūrybiškumas ir atsidavimas.
Verta suvokti, kad tiekimo grandinės automatizavimas turi daug privalumų – ne tik susijusių su greitesniu užsakymų įvykdymu. Naujų technologijų naudojimas leidžia pagerinti klientų aptarnavimą, didina atskirų verslo procesų efektyvumą ir darbuotojų produktyvumą. Taigi, tokiu būdu galite patenkinti savo klientų poreikius ir padidinti verslo efektyvumą naujų technologijų dėka.